26 juli 2014

Haremsbyxor

Inte för att jag vart så lockad av Uddevallakalaset med all fylla det drar med sig. Men stack ändå ner en sväng idag på dagen (innan folk börjar bli för fulla) för att köpa mig haremsbyxor. De brukar ha det på marknader och liknande. Haremsbyxor är verkligen hur skönt som helst att ha på sig. Det blev inte mindre än tre par. TJOHOO!

Förresten. När jag väl var nere på stan så var det en man som jag kände igen, och uppenbarligen kände han igen mig också, eftersom han hojtade på mig när jag valde att bara gå förbi. Jag gick fram till honom och frågade bara "Varifrån känner jag igen dig?" Han frågade samma sak. Och nästan direkt kom jag på att det var ju han jag suttit och pratat med länge på byggnadskontoret på stadshuset. Så jag sa "det är från stadshuset!" Och det klickade för honom också och han utbrast "Det är ju du som ska bygga halmbalshus!" Haha! Kul att man kan göra ett intryck så man koms ihåg i alla fall.




Inga kommentarer: