25 februari 2010

Examensarbetet

Igår fick jag gjort en hel del på examensarbetet, ritade klart ritningen och skrev mycket på examensarbetet. Problemet dök upp när jag skulle hitta de sista prisuppgifterna på lekutrustningen och gymutrustningen. Jag hittade inte några prisuppgifter alls på hemsidan så jag ringde till Hags för att få informationen därifrån. Jag pratade med en säljare som sa att vissa utav dom sakerna som jag har med har utgått från sortimentet, men han skulle ringa mej med uppgifter och vidare information. Han ringde aldrig, men jag hoppas verkligen att han ringer mig idag så jag kan få göra klart arbetet.
Ska ner en tur på stan för att få kopiera ritningen till 6 kopior. Så ska de bara färgläggas sedan för att ritningen ska vara helt klar!
Ska ta en sväng till garnaffären också för att se om det finns garn till OS-mössan. Får väll ta en sväng in på bokaffären också nu när det är bok-rea. Jag bör egentligen inte köpa några böcker, men det är så svårt att låta bli. Ne, nu är det dags att ta tag i dagen!

Inga kommentarer: