08 juni 2011

Mer plantering

Idag har jag varit med och rivit planteringar i stan. Passade på att knycka med mig lite penséer som ändå skulle slängas. Tog även med mig några förgätmigej.

Visste inte direkt vart jag skulle plantera dem, men jag började i de avkapade vägtrummorna som jag tog till vara på under en praktikperiod för ett par år sedan.



Fortsatte med min krukställning eller vad man nu ska kunna kalla den. Fick den av mormor en gång i alla fall.



Hade några blå penséer kvar efter detta och planterade ner dem i min markstående ballkonglåda där jag satte dem lila igår.



Till sist hade jag bara en förgätmigej kvar, den fick bli nertryckt i en ensam kruka.



Det roliga är att precis efter att jag hade planterat klart började det regna ganska rejält. Så korten är faktiskt tagna i regnet. :)

Inga kommentarer: