28 augusti 2011

Elinorspelen

Åkte iväg med Thess till Bokenäs och Elinorspelen som var där. Det är en minifestival med fotbollsturnering, volleybollturnering och lite små spelningar. Tanken var från början att jag skulle vara med och spela fotboll, men eftersom jag hade dragit på mig en förkylning och feber så fick jag nöja mej med att vara åskådare/heja-klack denna gången. Vädret var helt okej, så det blev en riktigt mysig dag på Bokenäset. :)

Snyggaste målvakten Thess! ;)


Snyggaste lagtröjorna! Laget hette för övrigt sp8 k8r (spåtta kåttar) ^^


Vollybollplanen såg ut såhär. Tydligen hade dom fel sand i, så det var stenhårt underlag. Det resulterade i att de fick köra med jordfräs för att det skulle bli mjukt och fint innan turneringen började. ^^


Karen, Skoglycke och Martin softar lite i solen innan vi drog oss in mot stan igen. Vi stannade inte och lyssnade på banden denna gången. Jag hade som sagt feber och dom andra var inte så pepp på att vara kvar där heller. Det fick bli lite käk på donken istället. :)

Inga kommentarer: