28 augusti 2011

Fjorden

Hade en riktigt kul och nykter torsdag på fjorden. Var tvungen att vara nykter eftersom jag skulle jobba på fredagen. Men jag och Malin dansade och röjde nyktra till Drängarna, och tro det eller ej, men vi orkade faktiskt jobba på fredagen också.. ^^



PÅ fredagen däremot blev det inte nyktert. Det blev en hel del buggande. Både med farsan och andra snubbar. Jag blev redigt full och saker blev som dom blev under kvällen. När jag väl skulle gå hemåt vid 04.30 så möter jag Mr Alien och Spindelmannen på kungsgatan, och de följde mig hela vägen hem till dörren där vi satt utanför och snackade i närmare en timme innan jag gick in för att totaldäcka. ^^


Under våran vandring fick vi erbjudande om att åka svarttaxi hem. Ha ha!! xD


Spindelmannen var såpass kul att jag var tvungen att filma honom i hans bravader.. Måste dock ta reda på hur man konverterar mobilfilmer till avi-fil innan jag kan lägga upp den här. ^^

Lördagen blev nästan ingen alkohol alls eftersom jag var så bakis. Men en promenad på fjorden med Thess blev det trots allt.. :)

Inga kommentarer: