30 mars 2014

Dagens bryderier

Har ganska mycket jag egentligen behöver göra. Först och främst behöver jag faktiskt få ordning på mitt köksbord som står halvslipat hemma hos farsgubben. Behöver egentligen verkligen få hem bordet eftersom jag knappt har någon avställningsyta i köket, och då är det inte så lätt att baka mm. Vill verkligen få ordning i köket (som är totalt upp och ned) men just nu har jag inte så stor lust att åka iväg. Har ju även massor av ufon (som jag skrev om igår) som jag behöver få klart, och massa fröer som behöver planteras. Men allt annat kan jag göra imorgon, medan bordet är mer aktuellt att slipa idag då farsgubben i alla fall är hemma halva dagen. Det bästa är nog ändå att tvinga mig iväg nu på förmiddagen så får jag pilla här hemma i eftermiddag när jag kommer hem igen. Well well, får väl klä mig och äta något och åka.

Inga kommentarer: