25 mars 2014

Dags för uppdatering!

Har inte uppdaterat bloggen på närmare ett år märker jag. Får skylla på att mitt liv har varit fullkomligt upp och ner efter att jag började jobba på KS Mark och Trädgård. Både på arbetet och på hemmaplan blev det totalkaos och jag gick i väggen. "Akut stressreaktion" fick jag som diagnos, och var sjukskriven i flera månader. Jag var totalt utbränd psykiskt. Nu börjar jag stabilisera mig, även om jag har väldigt mycket ångest fortfarande. Är arbetslös för tillfället. Killen jag hade då och jag har gått skilda vägar och jag har flyttat till en liten lägenhet som jag stortrivs i. Nu hade jag tänkt försöka uppdatera bloggen lite mer med alla de tusen saker som jag hittar på med. Har utökat mina handarbeten till att även använda symaskinen. Så det blir en hel del projekt. 

Inga kommentarer: