26 april 2014

Eds marknad och kantband

Idag har det varit Eds marknad och jag tog mg en liten tur dit. Hittade några kjolar, en väska, drömfångare, de obligatoriska sockorna och lite annat plock. Återkommer med bilder.
   Jag får mer och mer idéer och det blir fler och fler projekt. Tror dock att det kommer att bli väldigt bra. Jag återkommer med bilder där också allt eftersom jag startar upp de olika projekten.

Jag har i alla fall lyckats åstadkomma några meter kantband som ska användas till matningshaklappar. Men mer ska det bli i fler färger.

Jag kan verkligen inte göra någonting halvhjärtat. All in hela tiden i varje projekt. Jag borde försöka lära mig att begränsa mig själv. Jag stressar på något sätt upp mig själv för det kan bli FÖR mycket, även om jag faktiskt älskar att ha galet mycket runt mig. Svårt att förklara det där. Skönt också på något sätt att slippa en del tankar och dämpa ångesten med de olika projekten. Men samtidigt är just stress anledning till att ångesten har tagit min kropp i sitt grepp. Svårt det där. Borde som sagt hitta något mellanläge. Jag jobbar på det.


Inga kommentarer: