12 maj 2014

Haklappssuccé!

Igår var det minst sagt fullt upp. Brorsan med familj kom på besök, och döm av min förvåning men brorsan tyckte även om dregglisarna med rosa flames och den med fjärilar. Mysigt med lite bebisgos tycker jag, det förnöjer.
Lade för skojs skull upp en "annons" i en fb-grupp på matningshaklappar och där kom den andra förvåningen. Jag fick sålt 21 stycken på bara några timmar! Tjoho! Men nu inser jag att jag ligger på tok för lågt, så jag kommer höja dem 40:-/styck till att börja med. Kommer troligen höja ännu mer senare.
Men eftersom intresset efter mina haklappar är så stort, så åkte jag ner till stan och köpte lite mer material. Dels vaxduksbitar och dels tyg till kantband.

Har förresten inte gjort någon uppdatering om kokosoljan. Efter andra dagen då jag tvättade håret en andra gång så var inte håret fett längre, helt okej resultat. Liiiite svårt att avgöra också eftersom mitt hår är ganska slitet, då jag inte har klippt mig på över ett år.

Nu ska jag fortsätta med haklapparna.



Inga kommentarer: