16 juli 2014

Ullared

Ullared då ja.. Blev en del pengar... Men vad gör det? Det är inte speciellt ofta jag shoppar... Om man räknar bort alla tyger då. och böcker.. Haha! Skriver även här lite över varje bild...

Blev lite böcker. Dels ett par roliga sångböcker om djur, dels några kokböcker. Men hittade också en bok om nordiska väsen. Den ska bli intressant att läsa.

Lite kontorsmateriell... Två pärmar, en bunt lamineringsplast och ett par anteckningsböcker.

Den ena pärmen fyllde jag direkt med alla papper jag hittills fått ihop inför husbygget.

Jag är ju tjej, och alla vet att riktiga tjejer måste ha en ordentlig verktygslåda. Det hör liksom till. Jag arbetar för fullt på att bygga upp mitt verktygsförråd. Så jag köpte lite saker för att fylla på. Köpte en såg också, men den ligger kvar i bilen.

Och lite nödvändigt ont.. Hygienprodukter. En del saker har jag köpt för att kunna ha i en necessär som bara ska kunna gå att plocka med utan att behöva packa och packa upp gång på gång.

Akutladdare till mobilen, tre stycken hand free (de går sönder gång på gång och jag använder de dagligen, så lika bra att bunkra) och ett tv-spel. Har velat ha det ett tag, så nu äntligen.

Och lite kökssaker. Vet inte om glassgrejen var lite onödig, men tyckte den var lite kul. Köpte två återanvändningsbara bakplåtspapper, tänkte testa om de fungerar bra.

Äntligen har jag fått köpt mig en lergryta! Här ska göras grytor!

Fick även köpt ett våffeljärn. Tyckte det var dags nu.

Inga kommentarer: