01 september 2014

Bilstrul och svacka

Har vart nere i ett par svackor den senaste veckan. Dels beror det troligen på symtom efter stressreaktionen, plus att det samtidigt börjar bli lite för mycket höst. Depressionerna börjar ge sig till känna. Inget kul alls.
   Mitt i detta började jag få strul med bilen igen. Batteriet drog ur gång på gång och jag fick ta farsgubben till hjälp för att få starthjälp. Var helt säker på att det var något som låg och drog ström. En kväll när jag kom hem så lossade jag på minuspolen på batteriet under natten för att det inte skulle dra ur, men batteriet var ändå tomt på morgonen. Alltså var det batteriet som måste vart felet. Nytt batteri och 999:- fattigare, men bilen bör fungera som den ska nu i alla fall.

Förresten är jag på mycket bättre humör idag och lusten till att göra saker är tillbaka. Hoppas det håller i sig!

Inga kommentarer: