16 september 2014

Personlig inventering, uppdatering

Ja, jag åkte dit och trodde att jag bara skulle få komma på samtal. Istället fick jag sätta mig i en lokal med massa andra människor för att lyssna på en föreläsning om "anställningsintervju" i 2 timmar. jag ifrågasatte om jag verkligen skulle behöva vara med på det, eftersom att det inte är aktuellt för mig. De sa åt mig att jag i alla fall skulle vara med idag på det, så får vi se sen. SUCK...

Efter ca 30 min så blev jag kallad på personligt samtal igen och kom ifrån föreläsningen. Då fick jag veta att kursledaren hade pratat med min handläggare på ams och fått klartecken på att jag inte alls behöver vara med på föreläsningarna. Att jag är där enbart för en kartläggning. Vi satt och pratade lite och hon sa att mina symtom tyder på utbrändhet. Hon fick papperna som jag fyllde i igår samt min redogörelse, mitt CV och min meritlista. Och jag fick nya uppgifter med mig hem. Hon sa dock att jag inte ska känna någon press över det, utan ska göra dem BARA om jag känner att jag orkar. Sen ska jag komma tillbaka först på måndag och då ska vi gå igenom allt mer grundligt. Ska verkligen bli intressant att se vart detta leder. 

Inga kommentarer: