19 oktober 2014

Matuppdraget

Har glömt att uppdatera i hur det har gått i matuppdraget. Jag har iofs mått väldigt dåligt psykiskt, och gör fortfarande, så jag har inte handlat så mycket, och heller inte lagat så mycket mat. Men tänkte i alla fall skriva en lista på vad jag handlat sedan sist.

* Apelsiner
* Tjock grillkorv på halva priset. (Jag tänker verkligen inte ställa mig och stoppa egen korv)
* Jäst
* Mjölk
* Makrillfilé i tomatsås (tycker det är okej också, har inte fått i mig så mycket annat vissa dagar)
* Filmjölk på halva priset
* Stora vita bönor, torkade
* Paprika

Än så länge går det ganska bra, men jag har iofs en del hemma fortfarande som är halvfabrikat osv, så jag har gjort åt med lite av det. Månaden är inte slut än, men det har gått väldigt enkelt hittills med det uppdraget.

Jag har som jag skrev inte tillbringat nästan någon tid alls i köket. Så det kanske skulle bli bökigare om jag utökar en månad till.

Inga kommentarer: