12 januari 2015

Första dagen på jobbet

Det här kommer bli kanonbra tror jag. Massor av arbetskläder har jag fått och upplägget på arbetet känns rätt. Mycket ny information att ta in. Gatunamn, parknamn, kollegors namn osv. Men det kommer nog. Såklart så var det lite städning efter stormen Egon som stod på schemat idag, och så kommer det troligen vara hela veckan. Blött och lite kallt i regnet. Men det hör till, och jag har trots allt bra kläder!

Denna veckan kan hända att det blir lite färre uppdateringar. Men jag ska se vad jag kan göra. Kommer troligen vara rätt trött, så det lär inte bli mycket pyssel.

Jag var förresten en sväng till kolonilotten efter jobbet för att se om Egon gjort någon skada där. Växthuset såg ut att ha klarat sig, det var bara en bit av staketet som blåst ner. Var lite för mörkt för att ta kort dock.

Inga kommentarer: