11 januari 2015

Kaos igen i casa Linda

Idag är det min sista arbetslösa dag, men jag kommer sätta mig själv i arbete ändå. Lägenheten är i fullkomligt uppror, så det är verkligen dags att försöka få ordning. För jag kommer garanterat inte orka det under veckan som kommer. Ja, vissa kanske tycker att jag är för privat när jag visar hur jäkla rörigt jag faktiskt har det hemma. Men jag gör det av en anledning, och det är för att visa att jag är mänsklig. Jag har det inte sockersött hemma. Och verkligen inte i perfekt ordning. Mitt hem ser ofta ut såhär, även om jag försöker(!) hålla ordning. Vill också tillägga att alla mina bilder är helt äkta. Inga filter eller liknande, så det ni ser är precis så det är i verkligheten!

Idag har jag också tänkt, förutom städningen, att göra matlådor och packa i ordning en väska inför jobbveckan. Får nog fixa morgondagens frukost också. Och tanka och kolla lufttrycket på bilen. Ska även ta en tur och busa lite med min brorson var planen. men vi får se vad som hinns med. Tvätten är i vilket fall i full gång, och jag känner att jag har någorlunda med energi idag. GO!









Inga kommentarer: