07 januari 2015

Nu är jag med kolonilott!

Nu har jag egen kolonilott att odla på. Kontraktet skriver jag i morgon. Det finns såklart mycket att fixa, men det ska väl inte vara några problem att fixa till. Envis som jag är så ska jag nog få till det rätt bra. Med detta så är ett till av mina nyårslöften uppfyllt!

Hela lotten är på totalt 100 kvm. Massor av yta att plantera på!

 Gångarna är hemska, men det ska nog gå att fixa. Jag är ju trots allt anläggare.

 Vad glad jag blev när jag fick se ett växthus. Lite slitet och väldigt smutsigt. Men även det ska nog gå att ordna.

Även inne i växthuset finns en del att göra, men det finns i alla fall gott om plats för
tomater, paprika och gurka! 

Precis bakom lotten finns vattenpost. Bättre kan det inte bli. 

Så nu inväntar jag bättre väder så jag kan börja greja där! 

1 kommentar:

Sanna sa...

Åh den ser toppenfin ut! Grattis!! Ser verkligen fram emot att se hur du fixar till den! =)

Kram
Sanna