16 februari 2010

Mitt liv börjar här...

Satt precis och funderade på om jag skulle skaffa en blogg eller inte och kom fram till att jag nog vill ha en trots allt.
Sen kom jag på att jag har ju faktiskt redan en blogg från 3 år tillbaka som jag aldrig har skrivit i. Kanske dags att börja nu!

Har absolut ingen motivation idag till att göra det jag borde göra. Har lyckats göra ett nödvändigt samtal i alla fall, men mer har det inte blivit än. Klockan är ju ändå snart 17.

To do:

* Städa ordning i den enorma röran i lägenheten.
* Baka korvbröd och hamburgerbröd.
* Sticka klart de försenade julklapparna.
* Arbeta med examensarbetet.
* Så fröer.

Har verkligen inte gjort något vettigt idag. Har legat på sängen och tittat på några avsnitt av Lost och stickat på sockarna som mormor skulle ha fått i julklapp. Inte så mycket kvar på dom, så hon kanske kan få dom i samband med att hon får fröerna.

Får väll ta hand om mitt diskberg i alla fall så har jag ändå gjort något idag.

Inga kommentarer: