29 april 2010

Inga slitna toppar kvar!

17:45
Hemma! Har varit ganska gott väder idag. Lite trött delvis, men så fort solen tittade fram så piggnade jag till igen och strålade(?). HAHA. Övertrött delvis också kanske.
Efter jobbet blev det en sväng hem till Jennys lilla söta lägenhet för att klippa bort alla mina slitna toppar. Så nu är håret MYCKET kortare än vad det var. Men vafan, gott att håret inte är slitet, plus att det växer ut igen! :D

Så, vad att göra idag då? Har ju faktiskt en hel del att göra trots allt, även idag.

To do:
  • Betala räkningar <--- Done 20:24
  • Frysa in kött <--- Done 19:54
  • Leta upp busskort <--- Done 18:23
  • Planera morgondagen <--- Done 23:22
  • Situps <---Done 23:32
  • Plocka in ren tvätt <--- Done 19:15
  • Vattna blommor
  • Platta håret <--Done 21:35
18:44
Gick ut för att ta en cigg och fastnade med att ta bort maskrosor i min gräsmatta. Det är så sjukt mycket ogräs, så frågan är om det går att få någon ordning på gräsmattan utan att gräva ur och anlägga på nytt (om jag nu vill ha snygg gräsmatta i år). Men jag kommer fortsätta kämpa med ogräset ett tag till. Skam den som ger sig! I värsta fall får jag ta fram Round up W och pensla på. Jaja, det ger sig!

19:16
Vad kommer det sig att det nästan varje gång man tvättar försvinner EN strumpa? Tror det bor monster i tvättmaskinerna som älskar att äta upp strumpor!

20:46
Första skulden är avbetald. Minsta skulden iofs, men det är alltid nått. Nu väntar jag på nästa lön så jag kan betala av lite på de andra två skulderna! :D

23:23
Nu är det spikat och klart. Imorgon kommer tre snygga singelbrudar kliva på tåget till Gbg för att göra stan! :D Kommer bli kanonkul! Får väll se till att kolla upp när bussarna går hem också på lördag, får la ta någon vid 7-tiden på morgonen. :)
Nu blir det situps, sen sova!

Inga kommentarer: