28 april 2010

Trött tvättonsdag

16:52
Jag kan inte förstå hur jag kan vara såhär trött. Är totalt slutkörd. Men jag har massor att göra idag, så egentligen är det väll lika bra att köra igång direkt.

To do:
  • Diska <---Done 19:10
  • Tvätta <--- Done 21:16
  • Betala räkningar
  • Laga mat <--- Done 22:44

Vill egentligen bara gå och lägga mej direkt, men det får la vänta några timmar... Back for more..

18:44
De två första tvättarna ligger i maskinerna och är klara om ca 12 min. Sen blir det en vända upp till tvättstugan igen. Ska passa på att diska under tiden så är i alla fall det klart.

19:33
Precis som jag trodde igår så har jag en jävla träningsvärk i röven idag. Har känt mig som en 80-årig kärring när jag satt mej och rest mej. Bevis på att kroppen har fått jobba lite. Känns bra! nu är de två sista tvättarna i maskinerna. Hoppas de hinner bli klara bara :S
Tänkte förbereda maten lite, så är det bara att sätta igång plattan när jag kommer tillbaka från tvättstugan nästa gång. Är faktiskt ganska hungrig!

23:39
Har tagit en dusch, gjort mina situps, tvättat, lagat mat. Nu ska jag bara hänga upp kläderna som inte hann torka i tvättstugan och få in maten i kylen. Räkningarna får jag helt enkelt ta och betala imorgon istället.

00:05
Nu ska jag krypa ner i min stora goa säng. Natti!

Inga kommentarer: