17 maj 2010

En någorlunda pissig måndag

Vaknade redan 04:10 utav att jag hostade som fan. Lyckades som tur var att somna om igen i alla fall. Var någorlunda pissigt sur på jobbet i och med att en av mina hdd försvann spårlöst igår. Plus massa annan skit och strul som inte gjort mitt humör till det bästa.

Tur att arbetet får mej att må mycket bättre!

Kom i alla fall hem med inställningen att försöka hitta min hdd igen. Så jag pillade lite och vips så var den där. Då bestämde jag mej för att strejka och inte göra ett endaste skit idag.

Jag slog mej ner i sängen och tittade på ballar av stål direkt från datorn och knöt på mitt vänskapsband. Kom sedan på att jag måste fixa lite mat för att kunna ha något att äta på jobbet imorgon. Och vad upptäcker jag? Jag måste fan diska för att kunna laga den jäkla maten. PLus att jag kom på att jag verkligen behöver ta en dusch ikväll. Vad hände med min "inte göra ett jävla skit kväll"? BAH! Life sucks!

Tur som fan jag har hittat en grymt bra playlist på spotify. Bara musik som ger energi! Lovely!

Inga kommentarer: