08 maj 2010

Igen!

08:43
Nu har jag drömt om honom igen. En helt underbar dröm. Allt i drömmen var så mysigt och underbart. Så vaknade jag upp och funderade på om det hade hänt eller inte, och upptäcker att det bara var en dröm. Så fruktansvärt frustrerande!
Ska ta mej en dusch nu och sedan få i mej lite frukost innan det bär av till Bassholmen för hingstsläppet med Tony.

18:33
Nu har jag;
- varit på Bassholmen och tittat på bråkande hingstar.
- varit på bolaget och fyllt på alkoholförrådet.
- fått igång stereon i bilen.
- kört ner Greniz till bussen.
- knäckt och druckit upp min första cider för ikväll.
- fått veta att vi minst blir fyra brudar på midsommar i Halmstad.
Och nu hade jag tänkt hälla upp ett glas vin och se vad som händer ikväll. Privatfest med Mathilda och Frida? Utgång med Sandra? Privatfest med Tony? Det återstår att se.
Ska ta och uppdatera min happeninglista lite.

  • 24 April: Fest hos Wrap <----- Done
  • 24 April: Ed'smarknaden <------Done
  • 30 April: Cortegen i Gbg <---- Done
  • 8 Maj: Hingstsläppet på Bassholmen <--- Done
  • 11 Maj: Negerbollens dag
  • 15 Maj: Soho-club med Therese
  • 14-16 Maj: Båtdagarna i Uddevalla
  • 21 Maj: Mord på Villa Bro
  • 22 Maj: Ullared med familjen
  • 28-30 Maj: Hammarkullekarnivalen i Gbg
  • 28 Maj: Mathildas far spelar på köket
  • 28 Maj: Ladies Night på SoHo-club, Uddevalla
  • 29 Maj: Amandas konfirmation
  • 29 Maj: Mord på Villa Bro
  • 4 Juni: Anders student
  • 6 Juni: Vattenkrig i Gbg
  • 6 Juni Picknickfestivalen i Gbg
  • 17 Juni: West Coast Riot i Gbg
  • 24-27 Juni: Midsommar i Halmstad
  • 8-11 Juli: Bluesfest i Åmål
  • 16-18 Juli: Fallens dagar i Thn
  • 19-24 Juli: Seglarveckan
  • 28-31 Juli: Fjordfestivalen i Ua
  • 10-15 Augusti: Göteborgs kulturkalas
Ne, nu blir det vin! :D

Inga kommentarer: