05 maj 2010

Varför

Nu har jag verkligen försökt. Har försökt släppa. Släppa tankarna på honom. Men i natt drömde jag om honom. IGEN! Varför kan jag inte släppa honom ur tankarna? Det går verkligen inte. Det är ständigt återkommande och det stör mej verkligen. Antagligen så är det bara dumdristigt att gå och dagdrömma och tänka, men det finns inget jag kan göra åt det. Det var någonting där som satte griller i huvudet på mej. Den skrämmande och underliga känslan, men att så underbar... Vet inte vad jag ska ta mej till med allt detta. Och jag antar att det inte kommer att bli lättare. Samtidigt vet jag att tiden kommer lösa allting. Men tills dess är det bara att vänta. Jag kommer antagligen fortsätta på samma sätt som jag gjort. Skulle inte tro att det finns något jag kan göra åt detta just nu ändå. Hur det kommer att lösa sej, eller när det kommer att lösa sig har jag ingen aning om. Men den tiden kommer.... Så småningom.

1 kommentar:

Traxy sa...

Det är väl förmodligen så att du behöver bearbeta det hela, vilket du kan göra när du drömmer, och därför envisas ditt undermedvetna med att drömma om honom. Om inte annat så kan du fundera på vad han symboliserar för dig, eftersom vi brukar drömma i symboler. Drömmer man att någon dör så brukar det betyda att det den personen står för inom en själv är något som man har kommit över, o.s.v. Drömmar om bäbisar/graviditet brukar betyda nya projekt och liknande. :)