07 juli 2010

Vad hände, nått jag kände?

Börjar med att skriva att midsommar blev skitbra trots vissa missöden. Träffade helgalna folk där från Mjölby som vi festade till med. Vädret var underbart och stranden var som alltid fantastisk!

Tog en tur på nattsuddet på torsdagen. Var in på K.Ö.K.E.T för att lyssna på Mathildas pappa som spelade där.... Självklart var V.A.K.T.E.N där.. Haha, att jag inte dog. Han kom ihåg mej och kom tydligen ihåg mer av vad jag gjorde den kvällen än vad jag själv gjorde. Vilket han lät berätta för mej. Fy fan!! Sen slet inte han ögonen från mej under kvällen, gav mej slutligen en flirt innan jag gick... HJÄLP! Vad fan ska jag alltid lyckas göra bort mej så jävligt för? Ne, köket skall undvikas hedanefter!

Helgen som var tillbringades på Glimmingen's tillfälliga camping under Motor Cross VM. Hade Svinkul på fredagen då vi flummade runt bland massa folk. Men lördagen blev nog ändå MYCKET bättre! En riktig kanonhelg med råparty vid ett förtält "ikväll kommer alla få liggaaaaa". Och ett rejält bra slut! :D

Jag är kär i en utopi, en dröm, en fantasi... Helt sjukt! Vet inte om det egentligen är en människa det handlar om, mer en känsla. Eller? :S

Det händer i alla fall massa saker hela tiden. Bra saker! Hoppas allt kommer utveckla sig till det absolut bästa så småningom! <3 br="">
This is my summer of 2010! HELL YEAH! :D

1 kommentar:

Thezzlah sa...

TYLÖSAND rocks! Längtar till ästa midsommar när det säkert blir minst lika oförglömligt! Gillar allt med förra helgen utom färstingen jag fick med mig hem!