04 september 2010

Rent hus

Har hållit på hela dagen att städa och dona i lägenheten. Nu känns det ganska rent i alla fall. Satt även i flera timmar och bokförde allt som jag inhandlat sedan i april... Har slarvat som fan med det där, så inte konstigt att det tog lång tid.

Fick brorsan att köra ut mej till torp så jag fick handlat lite mat. Bilen är ju trasig igen. Så jag får leva på andra och kollektivtrafiken för tillfället om jag ska ta mej någonstans.

Tog med en cider i väskan när jag åkte ut. Öppnade den på vägen hem i bilen.. Gooooott! :D Sitter visserligen fortfarande och suger på den, men varför stressa i sej något som är så gott? ;)

Det blir antagligen en kväll här hemma helt själv. Tur att internet finns :)

Ska väll ta mej en god dusch snart och dona lite med naglarna.

Inga kommentarer: