19 juni 2011

Liseberg mm

Igår hade jag en riktigt bra dag på Liseberg med underbart sällskap. Men idag är verkligen ingen höjdardag. Jag är uttråkad, rastlös osv men jag har verkligen tappat lusten för allt för tillfället. Har ingen lust att göra något. Har ingen lust att bry mej om något. Ändå har jag så mycket jag behöver göra just idag. Varför just idag? Inte ens bra musik kan få igång mej idag. Kanske beror det på vädret? Kanske beror det på att jag inte fick i mig något nikotin förrän vid 15-tiden? Kanske har jag för mycket funderingar i huvudet? Det ska verkligen bli skönt att en ny arbetsvecka börjar imorgon så man inte har så mycket tid över till att tänka. Just idag känns det till och med som att midsommar inte spelar någon roll. Inget spelar någon roll idag. Idag orkar jag helt enkelt inte bry mej. Mamma har iofs varnat mig för att när man slutar röka så kan det komma perioder där allt känns väldigt tråkigt, kanske är det. Skit samma. Idag har jag varit rökfri i 4 veckor. Alltid nått...

Inga kommentarer: