15 mars 2012

Värdelös

Jag har inte uppdaterat på länge här, och det ber jag om ursäkt för.

Det är så otroligt mycket som har hänt i mitt liv och runt mej och jag håller helt enkelt på att tappa bort mig själv. Jag känner inte igen mej själv längre, mitt psyke är sjukt försvagat och jag bryter ihop med jämna mellanrum. Kanske är det detta som kallas psykisk trötthet. Jag vet inte vad det är och jag orkar faktiskt inte analysera eller rannsaka mej själv något större. Det känns bara som att jag har försökt med så mycket länge nog och att jag inte klarar eller orkar längre. Något vill man ju få tillbaka, om än det bara handlar om lite bekräftelse. Men nu orkar jag helt enkelt inte ge av mig själv längre, jag orkar inte hålla på att förklara mig om och om igen. Jag orkar inte upprepa saker och ting för att folk inte tror att jag menar vad jag säger. Sen när fan brukar jag säga saker som jag inte menar eller tycker. Hur svårt kan det vara att bara lyssna? Jag mår helt enkelt inte bra alls för tillfället och har verkligen inte lust att göra någonting. Matlusten är borta, orken är borta, och allt som jag brukar göra när jag annars känner mej sysslolös har jag verkligen ingen lust med. Så det är vad jag kommer att fortsätta med resten av dagen... göra ingenting...

Inga kommentarer: