28 augusti 2014

Smärre chocktillstånd

Gick precis in på min internetbank för att börja beta av månadens pott av räkningar. Passade på att se om min förra chef hade satt in några pengar till mig. Han har tydligen gått med på att betala ut det resterande av min reseersättning som är ca 3000:- . Pengarna hade han såklart inte satt in, men däremot fick jag se att det ska sättas in en summa på närmare 20.000:-  på mitt konto från mitt försäkringsbolag. Vad exakt de har räknat ut den summan från har jag ingen aning om. Vet att de har börjat rota i det om arbetsskadan "chock". Kan det vara från det? Har även lämnat in papper om arbetssjukdom "akut stressreaktion", men har inte hört någonting om det. Den som lever får se. Var jättetrött nyss. Nu blev jag plötsligt väldigt pigg. Hösten kan komma att bli ganska turbulent om saker och ting börjar hända. Kan bli uppemot fyra rättegångar om det rullar på som det ska. Men det kan även ta något år till. Kan inte berätta mer än så för tillfället. Nu måste jag göra något med min nytillkomna energi.

Inga kommentarer: