31 december 2014

Gott Nytt År!

Årets sista timmar är framför oss och jag tänkte passa på att göra årets sista blogginlägg. 

Jag har haft några väldigt tuffa år bakom mig med så mycket skit så det har varit nära att ta livet av mig flera gånger. Men nu hoppas jag att det ska vända med det nya året och att jag kan göra 2015 till mitt år! För att hjälpa mig själv lite på traven så har jag gjort några nyårslöften.

* Gå plus varje månad ekonomiskt istället för att gå back.
  
* Öka försäljningen av mina handarbeten. -Jag kommer alltså lägga mer energi på att åka på marknader och att lägga ut annonser på nätet.

* Ha ett eget odlingsområde. -Ska kolla upp möjligheterna att hyra en kolonilott eller ett torp.

Det är de enda vettiga löften jag kommit på. Så härmed önskar jag er alla ett riktigt gott nytt 2015!!

Inga kommentarer: