01 januari 2015

2015

Årets första inlägg! Vad ska man säga? Nytt år, nya tag. Finns väl egentligen inte så mycket mer att tillägga.

Jag håller på med ett par damsockor i lila toner som kommer bli till salu så fort de blir klara. Men har lite annat i lägenheten som måste ordnas också.

Man kan säga att jag har en del idéer och projekt på gång. Och det är väl iofs inget ovanligt för att vara mig. En av de nyaste idéerna är att bygga upp en självhushållningsby. Alltså en by som är en självhushållande gemenskap. Som vanligt har jag lite svårt att släppa en idé när den väl satt sig i skallen. Så nu har jag skapat en grupp på facebook där vi är flera från hela landet som diskuterar kring möjligheterna att bygga upp något nytt och unikt. Gruppen heter Självhushållningsby om någon är intresserad av att vara med. Well, lite att ta hand om här, så jag återkommer!

Inga kommentarer: