12 april 2016

Holy crap!

Jaha, det blev precis sådär som jag hade tänkt att det inte skulle bli. Jag hade ju tänkt vara mer aktiv här om vad som händer i mitt liv och vad jag pysslar med. Jag vet att jag är kass, men det är fullt upp hela tiden.

Men just exakt nu befinner sig en känsla av lite jävlar anamma. Någon/några har gått över gränsen för vad jag tål och klarar av, så nu tvärvänder jag. Alla försök jag har gjort har uppenbarligen inte fungerat, så då får jag helt enkelt ta saken i egna händer och lösa saker och ting på mitt egna sätt. Jaja, jag vet att det kan låta lite kryptiskt. Men det får vara så. Tanken är ändå att peka på att den där nu-jävlar-känslan har landat i mig. Jag orkar inte hålla på och vara ledsen på grund av att massa andra människor inte kan beté sig. Varför i all sin dar ska jag hålla på och lägga energi på massa folk som ändå inte ger någon energi tillbaka? Som dessutom ger mig en klump i magen av obehag? Nä, det är slut med det nu. Vill inte dem, så skit i det då. Jag har ingen ork kvar till att försöka lösa saker som ändå är utsiktslösa.

Hur ser mitt stundande kaos ut nu då? Jo, sängen är i alla fall renbäddad och det är inte så extremt mycket disk i diskstället. Jag hade tänkt att jag skulle försöka få städa av vardagsrumsbordet också. Tro mig, det är ett tyngre projekt än man kan tro då det är rågat med prylar, mest hobbymaterial. Det är väl det som är värst för tillfället. Kanske att det går att få ordning i allt annat sedan när jag har någorlunda ordning i lägenheten. Har hur mycket fröer som helst att så också. Om jag nu ska kunna sälja några plantor i år. Behöver fylla lagret också med diverse saker. Mössor är det som är störst fokus på just nu. Well, vå får se hur det går. Ska jag hinna med något så får jag nog sluta skriva nu.

Är man nyfiken på vad som finns i mitt lager just nu så går det fint att kika in på min facebooksida TjejTjejen.

Inga kommentarer: