24 april 2010

Edsmarknaden och fest hos Wrap

06:50
Godmorgon världen! Solen lyser och det ser ut att bli strålande väder idag. Perfekt när man ska gå på marknad. Inte för att jag har några pengar att handla för, men det kan vara trevligt att promenera runt där med mamma och titta på alla människor och alla prylar. Sen var det tänkt att jag ska träffa Emil en sväng också för en fika och åka in till söta mormor en liten sväng också. Hade varit perfekt om jag skulle hinna tvätta av bilen också, men vi får la se vad det blir av det hela. Senare ikväll blir det att åka ner till Wrap på fest. Men nu blir det en dusch. Borde kanske ringa till mamma också och säga att jag är vaken.

07:12
Sådär, då har jag ringt mamma.
Eftersom jag slarvade igår med situpsen så körde jag nu istället. Körde samma som i förrgår. 40 raka och 30 sneda åt varje håll. Nu jävlar ska jag få fin mage!
Nu blir det en cigg, sen duschen.

Inga kommentarer: