23 april 2010

Kort dag

06:13
Snart klar för jobbet. Bara borsta tänderna kvar. Sen blir det racerfart till jobbet.

14:25
Hemma igen. Nu är det helg! :)
Åkte ut till torp en sväng efter jobbet och köpte en färgpatron till mamma. Sen köpte jag upp mina egna sista slantar på vin, cider och cigg.
Ska se till att få lite ordning i lägenheten, så kan jag riktigt njuta av tända ljus och vitt vin ikväll. :)

15:25
Har bäddat sängen, plockat ordning på alla kläder i hela lägenheten, diskat. Det är ju fortfarande inte fint i lägenheten, men vet inte riktigt vart jag ska fortsätta. Har i vilket fall hällt upp ett glas vitt. Ja, jag vet det är tidigt, men jag kan inte dricka så mycket eller sent ikväll, ska ju upp och köra imorgon.
Ne, något mer måste det finnas att plocka ordning på.

16:34
Blev så rysligt trött. Vet inte om det beror på vinet eller sömnbristen. Men jag hade tänkt lägga mej och vila en stund. Ställer alarmet på 18:00.

22:28
Fan, vaknade nyss. Trodde jag skulle lyckas komma upp vid 18:30 i alla fall, men icke då! Vette fasen hur jag ska kunna lyckas somna ikväll.. :S
Ska upp vid 8:00 imorgon, så jag hinner till Ed till 10:00. Sen blir det till att hälsa på Emil en sväng och ta en liten fika, sen in och säga hej till mormor innan det bär av till Uddevalla igen. Då blir det hem och fixa mej lite innan det bär av ner till Wrap för spelnördsfyllekväll ;P
Vad mer då? Vet inte.. lite orolig.. Why? Hmm...

23:21
Fifan, jag är dum i huvet! Jepp jepp, så e det!

23:54
Lite nere och ledsen. Varför ska jag vara så dum? Detta börjar tendera till att bli självdestruktiv. Bättre att sova så jag slipper mej själv några timmar, sen kommer jag inte ha tid att tänka ändå. Lika bra det. Godnatt!

Inga kommentarer: