22 april 2010

Övertrött...

16:39
Hemma från jobbet. Har varit sjukt trött idag, så det har lett till en fruktansvärt övertrött Linda. Ska nog vila ett par timmar, så får jag fixa köket sen.

22:10
Sov nog fram till 19-tiden. Var ganska skönt. Nu har jag fått fixat disken, kollat igenom ett par kokböcker och nu kokar jag quinoa i grönsaksbuljong. Det är riktigt gott, men lagar det allt för sällan, trots att det är så enkelt.
Jag måste försöka sluta att tänka så mycket. Det finns trots allt inte så mycket jag kan göra åt dessa bryderier just nu ändå tyvärr.
Håller mej dock i skinnet. Har liksom ingen lust längre. Ganska dumt att strula till saker och ting mer än vad det redan är också. Kanske kan behöva en "lugn" period.

22:44
Jäklar vilken tid det tar att koka quinoan då. Jag är ju hungrig!

22:48
Varför ser du så bra ut och är en sån underbar människa ditt as? Jag kan ju inte släppa dej ur tankarna. Bajs!

23:36
Var sugen på ett glas vitt vin, men lyckades motstå frestelsen och tog istället ett stort glas flädersaft. Det är iofs nästan lika gott. :)

00:00
Kör några situps, sen blir det duschen!

01:21
Det blev 30 sneda situps åt varje sida och 40 raka. Duschat och luktar gott. Äggen är precis färdigkokta. Nu blir det nanna. Gnite!

Inga kommentarer: