26 april 2010

Måndag vecka tre..

05:28
Uppe i tid idag med. Härligt! Snart jobb. Härligt det med! :D

16:41
Hemma igen från jobbet. Hade väll egentligen tänkt sätta igång med dagens bestyr med en gång, men nu blev jag änna lite sugen på att sova en liten stund. Hade varit väldigt skönt.

Här e de sakerna som jag inte hann med igår. Eller som jag ska försöka göra idag.
  • Leta reda på anställningsintyg
  • Gå ut med sopor <--- Done 17:18
  • Dra ner dokument från fronter
  • Plantera fröer
  • Fixa examensarbete till Agnetha
  • Leta reda på recept till Jenny
  • Boka tvättid <--- Done 17:18
  • Göra 100 situps <--- Done 17:01
  • Laga mat <---- Done 18:48
  • Fixa frukost till jobb
  • Dammsuga
  • Planera veckans middagar
  • Diska <---- Done 18.20
Sova eller inte sova?... Får nog ta en cigg medans jag funderar på det.

16:55
Okej, jag har bestämt mig. Jag ska försöka lägga mej tidigt idag istället. Sätter igång med diverse saker direkt.

17:49
Håller på med maten. Det är inte lätt att hitta på något att laga när man nästan inte har någon mat kvar. Jag hittade i alla fall ett paket med tre tjocka mexicanska korvar i frysen, ett äpple i kylen från ungefär istiden och skalk-rester av en ost. Så jag skar några skåror i korvarna, i med ketchup och senap och sen tryckte jag i bitar av äpple i skårorna. Sen hyvlade jag sönder ostskalkarna och spred lite fint ovanpå korvarna. Nu ska dessa in i ugnen. Eftersom jag inte har någon mjölk så går det inte göra vilken sås som helst heller. Så det får bli rosépepparsås (den blandas med vatten). Och potatis har jag ingen heller, så till denna saliga blandning får det bli Felix pulvermos. Men med lite smör, salt och peppar så kan man faktiskt få det ganska gott. Kanske skulle ta lite tomater till detta också... hmmm.. kanske... Längtar enormt tills imorgon då jag kan fylla upp helt i mina matförråd så man kan börja laga riktig mat igen!

20:27
Helvete vad trött jag blir på alla jävla killar som e totalt jävla blåsta! Vad fan är det för fel på dem? Hur fan kan man tro att man kan charma någon genom att fråga ut om vad som är mest lockande i sängen? Allt handlar la för fan inte bara om sex? Och vad fan har hänt egentligen? När blev det såhär ombytta roller? När fan blev vi tjejer kåtare än killar? Här har man gått hela livet och fått höra att killar ska man passa sej för, för dem är sådana kåtbockar och bara vill ha sex hela tiden, så man blir lätt utnyttjad. Det är så många förhållanden som jag haft där jag fått höra "du vill ju bara ha sex hela tiden". BAH! So what???? Klart man vill vara nära den personen som man verkligen tycker om! Men när, när, när blev killar sådana jävla fjollor? Varför ska allt vara så förbannat försiktigt? "Hur vill du ha det?" "Ska vi ha sex?" Ta mej för fan om du är sugen! Sluta fråga så jävla dumt, eller är du så dum så du inte märker om jag vill eller inte så du måste fråga? I djurlivet och alltid förr i människans historia så har honan blivit jagad av hanen. Därför ligger det fortfarande kvar att kvinnan vill bli jagad. Så sluta att fråga! Testa istället, om jag inte skulle vilja så avvisar jag. Så enkelt är det! Och vart fan tog alla smarta killar vägen? Jag blir verkligen inte ett dugg intresserad av massa frågor om sex. Jag blir avtänd, AVTÄND av att få meddelanden som "jag vill hålla om dej" "får jag krama dej"... Speciellt om det kommer varenda gång personen i fråga skriver något. Det äcklar mej faktiskt till och med. FAN! FAAAAAAN alltså! När man väl träffar någon som man tror TROR har något att komma med så visar det sig alltid tillslut att han är en jävla mes ändå. VAR är alla MÄN??????? Observera att ålder inte har ett skit med begreppet MAN att göra. Sluta mesa, var dej själv och kör ditt race. Jag kommer aldrig att bli det minsta intresserad av en kille som inte vågar stå för det han tycker. FYYY FAAAAAAN säger jag bara. Är så trött på er, era jävla ägg!!!
Och sen en annan jävligt irriterande sak. När fan ska killar lära sej att prata med varandra om sexuella upplevelser? Och då menar jag absolut inte "jag drog över en brud med sjukt stora pattar i helgen". Det snackas så jävla mycket om hur en tjej ska kunna få orgasm och det fokuseras så fruktansvärt mycket på det. Men det är så jävla få killar som ens vet om att det finns någonting som heter manlig orgasm. Jag vet hur jag ska göra för att ge mej själv orgasmer. Nästan alla, både killar och tjejer vet vad en kvinnlig orgasm är. Men varför pratas det knappt om den manliga orgasmen? Folk vet knappt om att den existerar. Dom allra flesta tror att jag menar "spruta" när jag snackar om orgasmer. Och när jag säger att det är helt olika saker så tror allra mins killar mig. Förutom dem som har varit med om det själva då. Jag har varit med killar som har fått orgasm. Och det är något av det mest fantastiska jag vet! Sluta focusera så mycket på mej och njut av stunden istället. PUCKO! Vad tycker du om allt det här? Egna uppfattningar? Kommentera gärna!

1 kommentar:

Tezzla sa...

You go! Finns en manual där ute som cirkulerar bland killar om vad för frågor man bör ställa till en tjej om hennes sexpreferenser...(aldrig ansikte mot ansikte, endast gömd bakom en dator)...Håller med dig om att det känns som att det är för lite MAN i många killar!