29 juli 2010

Visste du?

Visste du . . .

att jag vill leva i en annan tidsålder, gärna på 1600-talet.
att jag har flygit luftballong och därmed blev döpt till markgrevinna av Hede.
att min senaste kyss var på fyllan. (Som vanligt).
att jag lyssnar mycket på spotify... men vem gör inte det i dagsläget?
att jag funderar
mycket på hur min framtid kommer att se ut.att jag pratar mycket snusk, speciellt på fyllan.
att jag inte gillar hundar, fy fan vilka kräk! Ännu värre är oftast deras ägare!
att jag avskyr när folk snackar om saker de inte vet något om, pratar illa om andra.
att kärlek är grunden till allt gott och till världsfreden.
att jag gillar avslagen, pissljummen cola.  

att jag alltid kommer att ha barnasinnet i behåll! :)
att jag är förälskad i nail art!  

att min mobiltelefon är bortsupen, så jag har en lånad.
att när jag vaknar på morgonen så vill jag bara somna om, vilket jag oftast gör också.
att idag har jag suttit i en rabatt i regnet.
att jag just nu tänker på mitt liv i allmänhet.
att i kväll ska jag antagligen se en film med Mathilda, baka muffins kanske?
att i morgon kommer jag jobba en stund, sen blir det fest och fjorden för hela slanten.
att jag hoppas att resten av sommaren och hösten kommer bli lika bra som det varit hittills i sommar.
att jag verkligen vill bo i ett hus!

Inga kommentarer: