07 februari 2016

Babynest gånger två

Det kommer bebisar lite här och var och jag fick i uppgift att sy babynest till min brors nykomling och även ett till min närmsta tjejpolares blivande bebis. Igår var jag på baby shower för henne och då fick hon sitt nest i beige och med nallar. Uppskattat!

Det andra nestet har jag precis gjort klart det sista på, och det ska brorsan få i eftermiddag om mina planer går som jag har tänkt. Brorsans sambo valde tygerna i det grå nestet med ugglor och hon fick även sängkläder av mig i julklapp/födelsedagspresent/inflyttningspresent i precis likadant tyg som det grå med stjärnor. Även det uppskattat.

Nu ska jag bara fundera på om jag ska sy fler nest för att sälja, och vad jag i så fall ska ta för pris. Jaja, det tåls att tänka på.





Inga kommentarer: